Aanmelden, inschrijven of een rondleiding

De schoolkeuze voor uw kind een heel belangrijke. Deze moet goed passen bij uw kind, uw waarden en normen en moet ook goed voelen.

Interesse?

U kunt contact opnemen met de directeur van de school, Marijke Blijleven, voor een persoonlijk gesprek en rondleiding door te bellen naar 075 – 615 61 94, of te mailen naar [email protected].
U bent samen met uw kind(-eren) van harte welkom!

Aanmelden

Uw kind mag naar de basisschool vanaf de dag dat het 4 jaar is. Als uw kind ongeveer 3 jaar en 9 maanden oud is, ontvangt u een email met de vraag een intakeformulier digitaal in te vullen en terug te sturen naar de school. Dit intake-formulier is bedoeld om die informatie te verkrijgen die wij nodig hebben om nieuwe kleuters zo goed mogelijk op te vangen en te begeleiden. Uiteraard wordt deze informatie vertrouwelijk behandeld. Het intakeformulier wordt doorgestuurd naar de leerkracht, die contact met u opneemt voor een afspraak. Doel van het gesprek is, naast kennismaking, om zoveel mogelijk van uw kind te weten te komen, zodat we uw kind zo goed mogelijk kunnen laten instromen en begeleiden. Ook wordt het formulier en de gewenningsperiode met u besproken. Indien noodzakelijk wordt er nog een vervolgafspraak gemaakt met de zorgcoördinator en/of de directeur van de school.

Voor oudere kinderen is het onderwijskundig rapport van de oude school leidraad voor het intakegesprek.

In verband met de meerjarige planning van de schoolorganisatie, waarderen wij een vroegtijdige aanmelding zeer. U kunt uw kind vanaf de geboorte bij ons aanmelden.